Pár slov trenéra před sezónou.

1. Náš tým starších žáků je tvořen z loňských mladších žáků, které doplnili noví hráči začínající s hokejbalem.

2. Je rozjednaných pár hráčů, kteří by k nám šli na střídavé starty. Když to dopadne podle mých představ, tak budu rád.

3. Cíl našeho oddílu je pro letošek víceméně jasný. Chceme hrát všechny dětské a žákovské kategorie. Sami dnes víme jak to vypadá v celém regionu s žáky a dětmi vůbec. Co se týče starších žáků mým jediným cílem je odehrát sezónu a nechci skončit poslední v tabulce. Určitě budeme v zápasech hrát naplno a bojovat o výsledek. Kdo mě zná, tak ví o čem mluvím.

4.Letní přípravu jsme pojali zodpovědně. Od konce července jsme pravidelně trénovali. Pracovali jsme na fyzičce a celkové kondici. V druhé polovině srpna jsme začali trénovat na hřišti .

5.Turnaje před sezónou jsme se žádného nezúčastnili. Chtěl jsem odehrát alespoň dva přátelské zápasy. Bohužel jsem se nedomluvil s Přeloučí a tak nakonec jsem rád za přátelák s 1.HBC Svitavy, kde mi vyšel vstříc Tomáš Sláma trenér st.žáků.

JT

Naši partneři